BAŞVURULAR NASIL YAPILIR?

Belgelendirilmek üzere BAYINDIR MEMUR-SEN MESYET’e başvuru yapmak isteyen adaylar ilgili başvuru şartlarına ve başvuru formuna http://www.mesyet.com.tr/  adresinden ulaşabilirler, ihtiyaç halinde BAYINDIR MEMUR-SEN MESYET’ den  de Başvuru Formu’ nu alabilirler. Başvuru sürecinde gerekli evraklar  Başvuru Formunda mevcut olup; ilgili evraklar:

 

F09 Başvuru Formu,

F06 Aday Belgelendirme Süreci Sözleşmesi,

TC Kimlik Fotokopisi

Banka Dekontu, sınavdan en az 3 gün önce Bayındır Memur-Sen Mesyet’e ulaştırılması gereklidir:           

Banka dekontu (Başvuru ücreti, BAYINDIR MEMUR-SEN MESYET‘ in web adresinde MESYET Sınav ve Belgelendirme Ücret Tarifesi’nde) yer almaktadır ve aşağıdaki hesap bilgilerine yatırılmalıdır.)

Ziraat Bankası / Yenişehir Ankara Şubesi (471)
Müşteri No: 63044766 / Ek No: 5001
IBAN No: TR490001000471630447665001

Adaylar başvuru evraklarını; bmsmesyet@gmail.com e-mail ya da 0312 230 04 09 numarasına faks ya da Necatibey Caddesi 84/8 Kızılay - ANKARA adresine posta,kargo ya da elden ile iletebilir. Adaylar sınava giriş belgelerini Bayındır Memur-Sen MESYET  Merkez Ofis Sekreteryası’dan temin edebilirler.