İtiraz ve Şikayet Süreci Nasıl İşler?

 

İtiraz ve Şikayet Süreci Nasıl İşler?

İtiraz aşağıdaki benzer konularda olabilir;

•  MESYET’in aldığı belgelendirme kararına itiraz ,

•  MESYET’in Sınav Gözetmeninin karar verdiği ,sınav sonucuna itiraz ,

•  MESYET’in yaptığı sınavlarda sorulan sorulara , sınav sorularına itiraz ,

•  MESYET ‘in sınav için atadığı sınav yapanla ilgili itiraz ,

•  Belgelendirme programına ve/veya kapsamına ilişkin itiraz , 

Yukarıdaki konulara en geç 7 iş günü içerisinde itiraz(lar)ın yapılması gerekmektedir. 

İtirazların çözümlenmesi aşağıdaki yöntem takip edilerek gerçekleştirilir:

Adayın sınav başvurusuna, belgelendirme kararına, sınav sonucuna, sınav sorularına ve sınav yapıcılara ilişkin  itiraz başvuruları  Kalite Yönetim Temsilcisi tarafından kabul edilir, geçerliliğinin belirlenmesi , incelenmesi sonuçlandırılmasının koordinasyonundan İşletme Genel Müdürü sorumludur. MESYET’e yapılan itirazın alındığına , kabul edildiğine yada reddedildiğine  dair bilgilendirme itirazda bulunan kişi yada kuruma, kuruluşa yazılı olarak bildirilir.

İTİRAZ BİLDİRİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

ŞİKAYET BİLDİRİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ