İtiraz ve Şikayet Süreci Nasıl İşler?
İtiraz aşağıdaki benzer konularda olabilir;
• MESYET’in aldığı belgelendirme kararına itiraz ,
• MESYET’in Sınav Gözetmeninin karar verdiği ,sınav sonucuna itiraz ,
• MESYET’in yaptığı sınavlarda sorulan sorulara , sınav sorularına itiraz ,
• MESYET ‘in sınav için atadığı sınav yapanla ilgili itiraz ,
• Belgelendirme programına ve/veya kapsamına ilişkin itiraz ,
Yukarıdaki konulara en geç 7 iş günü içerisinde itiraz(lar)ın yapılması gerekmektedir.
İtirazların çözümlenmesi aşağıdaki yöntem takip edilerek gerçekleştirilir:
Adayın sınav başvurusuna, belgelendirme kararına, sınav sonucuna, sınav sorularına ve sınav yapıcılara ilişkin itiraz başvuruları Kalite Yönetim Temsilcisi tarafından kabul edilir, geçerliliğinin belirlenmesi , incelenmesi sonuçlandırılmasının koordinasyonundan İşletme Genel Müdürü sorumludur. MESYET’e yapılan itirazın alındığına , kabul edildiğine yada reddedildiğine dair bilgilendirme itirazda bulunan kişi yada kuruma, kuruluşa yazılı olarak bildirilir.
İTİRAZ BİLDİRİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ
ŞİKAYET BİLDİRİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ